İyi ki doğdum, 25+1 oldum..

2 comments


















Lise zamanlarıydı, Nil'in seslendirdiği, belki de hepimizin hayatında yer eden, televizyonda çok sık dönen bir reklam müziği;

''İyi ki doğdum. Gördün mü 25 oldum. Özgürüm kanatlandım. Durmadım ayaklandım. Koşup ilerliyorum..''

25 yaşını bitirdiğim bu günlerde ne kadar da anlamlı geliyor şarkının sözleri. O zamanlar çok uzak gelirdi 25 yaş. Şimdi ise o kadar yılın nasıl geçip gittiğine, zamanın hızına inanamıyor insan.

Çok şey yaşadım bu 25 yılda..

Büyüdüm, üzüldüm, sinirlendim, hüzünlendim, ağladım, sevindim, sevdim, sevildim, yenilendim, gülümsedim, güçlendim, eğlendim, öğrendim, okudum, izledim, çalıştım, evlendim..

Aşk'ı tattım önce, her yeni güne aşk'la uyandım.. 

Hayatın bana kattığı her şeyi çok seviyorum. Mesleğimi, dostlarımı, arkadaşlarımı..

Çok şey biriktirdim bu hayatta. Milyon tane anı, hem iyi hem de kötü..

Bu hayatın karşıma çıkardığı her dost ve her düşman için önce kendime, sonra bu başlıklar altında kendini görenlere de çok teşekkür ediyorum.. 

Hayatımdaki en büyük şansımın ailem ve eşim olduğunu biliyorum. Kusursuz, mükemmel, eşsiz ve candan.. Rahatlıkla sırtımı dayadığım ve sonsuza kadar dayayacağım güvenli limanlarım onlar..
İyi ki varlar.. 

Herkes kalbinin renginde yaşar hayatı. Ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere. Hayatı benim gibi cıvıl cıvıl, rengarenk yaşayanlara, beni ben olduğum için sevenlere, elimi tutup bana destek olanlara, sadece bir gün bile olsa beni unutmayıp doğum günümü kutlayanlara sonsuz teşekkürler..

Geçen sene pastamdaki mumları üflerken tuttuğum dilek ağustosta kabul oldu :)
Sırada yeni dileğim var..

Birlikte daha nice 26 yaşlara..
Huzur, mutluluk, sevgi, saygı ve aşk'la..

Sevgiler,
@mrsgoksin