Sunum Önemlidir | Sofra Sunumlarım

Leave a Comment
Görsellik her zaman önemli olmuştur benim için. İlk izlenim önemlidir der ya hani büyüklerimiz aynen katılıyorum bu söze. İçinizi açan, sizi mutlu eden sofralarda yemekleriniz daha bir güzel daha bir anlamlı oluyor bence.

Bildiğiniz gibi güzel, şık masalar hazırlamak için öyle pahalı takımlar ya da aksesuarlara ihtiyacınız yok. Biraz istek, biraz yaratıcılık biraz da zevk işi sanırım.

Eğer sunumlarınızda farklılık istiyorsanız amerikan servis, runner, mumlar, renkli peçeteler kullanabilirsiniz. Konseptinizi seçip sunumunuzu sergilemek işte bu kadar kolay :)

Hazırladığım her sunumu severek, özenerek yapıyorum. Çünkü özenli masalarda yemek yemeyi seviyorum. Bu konuya meraklıların da bildiği gibi her gün yeni ve birbirinden cici aksesuarlar çıkıyor. Üretimin hızına yetişemeyeceğimiz için ve şimdiden mutfak dolaplarımın dolmaya başlamasıyla bir süre daha elimdekileri kombinlemeye devam edeceğim gibi görünüyor :)

Hazırladığım masaları instagram hesabımdan her gün paylaşıyorum. Bu güzel sunumlarıma blogumda da yer vermek istedim. Bakın bakalım beğenecek misiniz?










Mutfaklarınızda, sofralarınızda renkler eksik olmasın.

Sevgiler,
Mrs.Goksin