Hoş geldin 2015!

Leave a Comment

Koskoca bir yılı daha geride bıraktık..

2014 benim için sevgi dolu, başarılı, eğlenceli, mutlu, rahat, huzurlu, hayallerimin gerçek olduğu eşsiz ve bir o kadar da harika bir yıl oldu. Önümüzdeki yılın da 2014 gibi ''eşsiz'' geçmesi tek dileğim..

Çok şey yaşadım bu yılda..

Dedemi kaybettik önce.. Şimdi uçsuz bucaksız bir sonsuzlukta.. Mekanı cennet olsun..

Harika bir adamla evlendim, Dünya'nın en güzel duygusunu tattım onunla.

İşini hakkıyla yapan, çok tatlı bir fotoğrafçı ile tanıştım. Kendisi bakmaya ve paylaşmaya doyamadığım düğün fotoğraflarımızı çeken kişi..

Uzun zamandır düşündüğüm ve bir türlü cesaret edemediğim şeyi, Blog'umu hayata geçirdim. 4 ayda 10.000 kişiye erişti yazdıklarım. Bu benim için harika bir sayı. 2015'te de sevdiğim, beğendiğim, beni mutlu eden ve merak ettiğim şeyleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Bu yıl şunu fark ettim ki önemli olan hayal kurabilmek aslında. Gerçekleştirmeyi istediğiniz bir hayaliniz yoksa hiç bir şey kendiliğinden olmuyor ne yazık ki. Hayal kurun ve inanın. Görün bakın neler değişiyor :)

2014'de kazandığım arkadaşlıklar ve dostluklar bir başkaydı.. Ailem.. Arkadaşlarım.. Hep yanı başımdaydı. Onlara sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumun farkındayım :)

2015'de bol bol seyahat edip yeni yerler keşfetmeyi, hiç bıkmadan fotoğraf çekmeyi-çektirmeyi, yeni insanlarla tanışmayı, bol bol kitap okumayı, film izlemeyi, biriktirdiğim bütün yabancı dizilerimi izlemeyi, bloguma yoğunlaşmayı, sevgimizi hak edenlerle paylaşmayı, kötülükleri ve kötülükleri yayan insanları hayatımızdan defetmeyi, kazanmayı, öğrenmeyi, hayatın her anını sevdiğim adamla ve ailemle dolu dolu geçirmeyi, arkadaşlarıma daha çok zaman ayırmayı istiyorum. Kısacası 2015'i dolu dolu geçirmek niyetindeyim..

Bunların dışında bu yıl gerçekleşmesini istediğim birbirinden güzel üç dileğim var. Umarım en kısa zamanda oluverir hepsi..

Yeni yılda ''Mutluyum'' ve ''Huzurluyum'' diyebileceğimiz yerlerde olalım hep.. Tüm güzellikleri içimize sindirerek yaşayalım, olumsuzlukları da bir nefeste silip atalım..

Yeni yıla ''Yenilenerek'' girebilmek dileğiyle..

Mutlu yıllar herkese..

Sevgiler,
Mrs.Goksin