1.Yıl Fotoğraf Çekimi | Konsept Fotoğraf

Leave a Comment

Evliliğimizin 1. yılı şerefine Konsept Fotoğraf ekibiyle harika bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdik.

Hem eğlendik, hem de birbirinden güzel fotoğraflar çektik.

Hadi gelin size biraz çekimden bahsedeyim :)

Sezen (tasarimcinin_evi) ile instagram aracılığıyla tanıştım. Çok şeker, çok tatlı bir anne Sezen. Bu tatlılığı haliyle hem hayatına hem ailesine yansıyor. Bu işi ailecek yapıyorlar ve gerçekten çok titiz çalışıyorlar.

Öncelikle çekim konseptine karar verdik. Düğün çekimimizde deniz kenarına gidememiştik ve mutlaka deniz olmalıydı çekimlerde. Hem eğlenmeli hem ıslanmalıydık. O yüzden trash the dress konseptine karar verdik. Aslında ayçiçekleri ile de fotoğraf çekmek istiyordum. Ama çekimin olacağı tarihte henüz büyümemişlerdi. Anlayacağınız ayçiçekleri başka bahara kaldı :)

Ara ara mailleştik Sezen'le. Ben kafamdakileri anlattım, o sabırla dinledi. Farklı fikirler ekledi, çıkardı ve masalımızın ana hatlarını tasarladı.

Çekim günü hava kapalı olacak diye çok telaşlandık. Sürekli yazışıp havanın iyi olması için olumlu enerjiler gönderdik evrene :) ve çekim günü geldi çattı..

Hava mis, her şey yolunda, bindik arabamıza buluşacağımız yere doğru yol almaya.. Biraz geç de olsa buluşacağımız yeri nihayet bulabildik. ( Aslında onlar bizi buldu :) Malum İstanbul trafiği.. )

Çekimin yapılacağı yere doğru ilerlerken yolda farklı, çekim için değişik yerler aradık ama kararsız kaldık ve en sonunda Karaburun Sahil'e vardık.

Eski bir valiz vardı Sezen'in elinde. İçinde yaşanmışlıkları, anıları barındıran.. Valizin içinde çekim malzemelerinin olduğunu bilsem de farklı yerlere sürükledi beni birden..

Doğan(Sezen'in eşi&Fotoğrafçımız), valizi açtı.. Büyülü bir dünyaya açılan bir kapıyı aralar gibi.. Eski bir fotoğraf makinesi, rengarenk aksesuarlarla dolu bu masalımsı valiz, bizim de masalımıza tanıklık edecekti..

Artık çekim vakti gelmişti.. Poz verme konusunda pek başarılı olduğum söylenemez ama fotoğraflara bakınca bu konuda yeteneğimin olduğunu düşünmeye başladım. Sezen'in yönlendirmeleri ve Doğan'ın kadrajıyla zamanı dondurup o an'ları ölümsüzleştirmeye başladık. Çocuklar gibiydim hep.. Suyun içinde zıpladım, koştum, bazen dalgalarla yarıştım, yeri geldi düştüm.. Kısacası çok çok çok eğlendim.

Şimdi resimlere bakınca o an geliyor gözümün önüne. Çocuklar gibi eğlendiğim, gün boyu kahkahalarla güldüğüm o harika an.. Baktıkça o an'ı yeniden yaşıyorum. Baktıkça sevinçten ve mutluluktan havalara uçuyorum..

İşte bu, bizim öykümüz..
İşte bu, evliliğimizin bize 1.yıl hediyesi..
Sonsuza kadar yaşayacak, ölümsüz bir hediye..


Konsept: Sezen Altun KALE
Fotoğraf: Doğan KALE

Sevgiler,
@mrsgoksin