Esrarengiz Bahçe | Büyükler İçin Boyama Kitabı

Leave a Comment


Boyamanın yaşı mı olurmuş? derdim hep. Sonunda birileri sesimi duydu galiba :)

Bu gün size büyükler için hazırlanmış boyama kitabından, Esrarengiz Bahçe'den söz etmek istiyorum.

Kitabın çizeri Johanna Basford, Esrarengiz Bahçe'yi İskoçya'nın bitki örtüsünden ilham alarak çizmiş. Kitap son zamanların en gözde etkinliklerinden biri oldu ve dünya çapında 1 milyon satış yaptı. Hemen hemen her ülkede basıldı ve sosyal medyada paylaşım rekorları kırdı.

Kitabı aldığımdan beri hangi boyaları kullanmalıyım diye düşünüp durdum hep. Bu konuda çok fazla öneri var çünkü. Bence herkes kendi zevkine göre boyamalı kitabı. Çünkü herkesin yeteneği doğrultusunda tercih edeceği boyalar çok farklı olabiliyor. Ama genel olarak Faber Castel'in çift taraflı kuru boyaları ve keçeli kalemleri kullanıyor.

Aldığım boyalara gelince;

Keçeli Kalemler


















Keçeli kalemlerin uçları ince olduğu için ayrıntıları boyarken büyük bir kolaylık sağlıyor. Ben Faber Castell'in 33'lü keçeli kalemlerini tercih ettim. Kapakları iç içe geçebiliyor ve renk seçeneği çok fazla. Ama kalemler biraz kaygan o yüzden boyarken biraz sağlam tutmak gerekiyor.

Boyarken keçeli kalemlerin arka sayfalara bulaştığını söyleyen çok kişi var. Ama ben böyle bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar.

Kuru Boyalar

Faber Castell 'in çift taraflı kuru boyalarından alacaktım aslında ama bulamayınca metal kutu içinde satılan 36'lı kuru boyaları tercih ettim. Kitabın kağıt kalitesi biraz farklı olduğu için boyarken renk vermez diye endişeleniyordum ama düşündüğüm gibi olmadı :)

















Kitabın ince ayrıntılarla dolu olması bazen gözlerimi yorsa da, fonda güzel bir müzik, bir fincan kahve ve boyama yapacağım rahat bir yer bütün yorgunluğumu alıveriyor. İşte size harika bir terapi. Zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız..



Sevgiler,
Mrs.Goksin