Mrsgoksin's Blog 1 Yaşında

Leave a Comment

 Bu aralar kutlayacak çok şeyimiz oldu. Şimdi de sıra blogumun 1. yaşında :)

Bundan tam 1 yıl önce, uzun süredir aklımda olan blogumu açmaya karar verdim ama o kadar heyecanlıydım ki, ilk yazım'ı blogumu açtıktan iki gün sonra yayınlayabildim. Bu andan itibaren Blogger maceram resmi olarak başlamış oldu :)

Başlarda acemiydim evet. Bana çok yabancı gelen kodlar, şablonlar zamanla günlük hayatımın bir parçası haline gelmeye başladı. Çoğu şeyi deneme-yanılma yoluyla ya da başka blogların yardımlarıyla öğrendim.

Yazdığım sürece yeni bloglar keşfettim. Okudum, araştırdım, denedim, öğrendim ve sevdiğim şeyleri sizlerle paylaştım. Bu blogun bana kazandırdığı o kadar çok şey var ki.. ve ben bu durumdan çok memnunum :)

Blogum 1 yılda tam 20.000 sayfa görüntüleme aldı. Bu benim için harika bir sayı. Blogumu takip ederek bana destek olan, yazdıklarımı merak edip okuyan, beğenen, paylaşan, ilham alan, yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.

Her gün hangi şehirlerden ya da ülkelerden ziyaret aldığıma bakınca 1 yılda ne kadar çok yol katettiğimi görüyorum..

Bana ve bloguma değer veren kişilerle birlikte daha nice güzel yıllar görmek dileğiyle..

Sevgiler,
@mrsgoksin