Secdus

Leave a Comment












Son İstanbul ziyaretimde kısıtlı bir zaman aralığında fırsat yaratıp gitmeye karar verdiğim ama o saatlerde kapalı olduğunu öğrenince üzüldüğüm ve yolum yeniden İstanbul'a düştüğünde mutlaka gidilecek yerler listemin en başına eklediğim eşsiz bir tasarım dükkanı Secdus.

Belki ismini instagram' da duymuşsunuzdur ama duymayanlar, bilmeyenler için biraz Secdus'tan bahsetmek istiyorum.

Secdus'u instagram aracılığıyla tanıdım ben. Renkli dünyasını yansıtarak  büyük bir özenle hazırladığı harika tasarım ürünleri, benim gibi bir aksesuar meraklısının ilgisini çekiverdi hemen.















Tasarladığı her bir aksesuarın bir hikayesinin olması, yaratıcılığı ve bu tasarımlarını sergilediği konsept fotoğrafları görülmeye değer eşsiz tablolar gibi.. Porselen ürünlerin üstündeki harika desenler, sergilenişindeki uyum gerçekten bir harika.















Hem atölye hem de cafe olan Secdus, rengarenk tabaklar, kumaşlar ve istediğiniz gibi karıştırabileceğiniz kitaplarla dolu. Cafe'nin iç mekan tasarımı en az ürünleri kadar keyifli.















Yaratıcılığını ve zevkini cafedeki sunumlarına da yansıtan Secdus'da, sıcak bir çay veya kahvenizin yanında günün tatlısını da istemeyi unutmayın. Önünüze gelen harika sunumu görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız :)















Bir de size Secdus'un çektiği harika konsept fotoğraflardan bahsetmek istiyorum. Her bir fotoğrafa ayrı ayrı özenilmiş ve hepsinin farklı bir hikayesi var. Baktığım her fotoğrafta farklı farklı duygular yaşıyorum ve Secdus bu duyguları bizlere aktarmakta gerçekten çok başarılı. İşte instagramdan sizin için seçtiğim bir kaç fotoğraf :)




































http://secdusshop.com

Sevgiler,
Mrs.Goksin