Hoş Geldin 2016!

Leave a Comment

Bir yılı daha acısıyla, tatlısıyla geride bıraktığımız şu günlerde anılar gözümüzün önünden akıp giderken yeni umutlar ve güzel yarınlar düşleyen herkese selam olsun :)

Yıllar ne çabuk geçiyor değil mi? Oysa daha dün gibiydi Hoş Geldin 2015! diyeli.

Olsun. Önümüzde her saniyesi kıymetli ve özel bir sürü yıl var sırada :)

2015 benim için farklı deneyimlerle ve güzelliklerle dolu bir yıl oldu. Dolu dolu geçen günlerim, gerçekleşen dileklerim ve hep sevdiklerim vardı yanımda. Tabi kaybettiklerim de..
Canım anneannem, pamuk ninem bir melek gibiydin giderken.. Seni çok özlüyoruz!

Ben bu yıl.. Yeni yerler, yeni şehirler gezdim.. Farklı havalar soludum, başka denizlerde ıslandım..

Ben bu yıl.. Yeni tatlar keşfettim, keşfettikçe paylaştım, paylaştıkça çoğaldım..

Ben bu yıl.. İleride çocuklarımıza anlatacağım bir sürü güzel anı biriktirdim. Hayat'ın ritmini değiştirdim. An'ları dondurdum, sakladım, biriktirdim..

Sadece kendime değil, ikimize de zaman ayırdım. Ben seni öğrendim, sen beni, hayat da bizi..

Ben bu yıl.. Kutladım.. Her özel günü içime sine sine kutladım..

Evliliğimizin 1. yılı için harika bir fotoğraf çekimi ayarladım..

Ben bu yıl.. Öğrendim.. Öğrendiğim şeyleri öğrettim.

Öğretmenlikte kocaman 4 yılı devirdim..

Ben bu yıl.. Yazdım.. Yazdıklarımı sizlerle paylaştım..

Blogum aracılığıyla yüreği güzel bloggerlar tanıdım..

Ben bu yıl.. Diledim.. Ailem, sevdiklerim ve bizim için güzel şeyler istedim.. 

Ben bu yıl.. Sevdim.. Hem çok sevdim, hem çok sevildim..

Sevince.. Tüm insanlar bir başka..

Ben bu yıl.. Hayal Kurdum..

Mutluluk, sağlık ve huzurla geçireceğimiz yılların hayalini..

Şimdi yeni, yepyeni bir yıl bekler hepimizi!

Mutlu yıllar herkese!

Sevgiler,
@mrsgoksin