Bir Bahar Akşamı

Leave a Comment

Baharın gelişini müjdeleyen doğa; cıvıl cıvıl kuş sesleri ve mis kokulu çiçekleriyle içimizi açmaya başladı nihayet!

Bu gün okul çıkışı evin yolunu tutmuşken bir çiçekçi çekiverdi dikkatimi. Önündeki standa koyduğu Nergisleri görünce hemen alıverdim bir demet. Sonra mı?

Miss gibi bir koku ve olabildiğince çok mutluluk..

Baharın belkide en sevdiğim çiçeklerinden biri olan Nergisin evimi mis gibi kokusuyla doldurmasını izledim neşeyle. Güzel bir vazoya misafir ettim onu. Yayılıverdi hemen yerine. Pek bir sevinmişti evime konuk oldu diye..

Güzel bir sofra hazırladım hemen ve baş köşeye oturttum onu. Onun gelişiyle her şey daha mı bir güzel oldu ne?..

Mutlu olmanın, mutluluğu paylaşmanın en kolay yoluydu belkide. Bizimle gün içindeki en değerli zamanımızı paylaşan ve bu zamanı daha anlamlı kılan bu eşsiz çiçek..

Hadi çekinmeyin çekin kokusunu içinize. Sizin de içinize bahar gelsin..



Sevgiler,
Mrs.Goksin