Mrsgoksin's Blog 2.Yaşını 2 Güzel Hediyeyle Kutluyor!

Leave a Comment

Küçük bir teşekkür yazısı ile başlamak istiyorum blogumun 2. yılına...

Geçtiğimiz 2 sene boyunca yazılarımı okuduğunuz, paylaştığınız ve yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim. 🙆

Bu 2 yıllık süreçte birbirinden iyi, güzel kalpli insanlar tanıdım ve böyle güzel kalpli dostlar tanıdıkça blogum benim için daha güzel bir anlam kazandı.😊

Bu yüzden 2.yılımı güzel bir çekilişle kutlamak istiyorum. 🎈

Katılmak isteyenlerin beni Gfc'den takibe almaları zorunludur. 

Katılanların yorum kısmına katıldıklarını belirtmeleri gerekmektedir.

Çekiliş 10 Eylül'de (doğum günümde) sonlandırılacaktır. 

Katılan herkese bir sıra numarası verilecektir ve çekiliş sonucu random.org adresinden belirlenip en kısa sürede açıklanacaktır. (Bayramdan sonra)

Gelelim ödülümüze :)

Kazanan kişiye secdusshop.com adresinden beğendiği 2 tane tasarım tabak hediye edilecektir. 
(Kargo ücreti bana ait)

Katılımlarınızı heyecanla bekliyor olacağım. 👣

Çekilişin daha çok kişiye ulaşabilmesi için katılan kişiler yayını paylaşarak bana destek olabilirse çok mutlu olurum☺

Katılan herkese bol şans dilerim 🙆

Sevgiler.. 🙋
@mrsgoksin