Friends

2 comments

Friends, 1994-2004 yılları arasında yayınlanan ve aynı yaş grubundaki 6 arkadaşın hayatlarını esprili bir şekilde konu alan bir komedi dizisidir.

Komedi tarzındaki dizileri pek sevmediğim, izlesem de genelde beni güldürmeyi başaramadıkları için hepsine önyargıyla yaklaşırdım hep.🙊 Ta ki Friends'i izleyene kadar.☺

Sonunu getirdiğim, getirebildiğim ilk ve tek komedi dizisi olur kendisi. 🙈Keşke bitmese dediğim, dönüp dönüp aynı sahneleri izleyip tekrar tekrar güldüğüm tek komedi dizisi belkide.😊

İlerde fikrim değişir mi bilmiyorum ama Friends gibi beni etkileyip güldürebilecek bir komedi dizisiyle karşılaşabileceğime pek ihtimal vermiyorum şimdilik.😕

Son bölümü izlerken içime çöken hüznü nasıl tarif etsem bilmiyorum. Joey’nin çocuksu tavırlarını, Chandler’ın tuhaf mı tuhaf espri anlayışını, Ross’un dinazorlara olan aşırı merakını, Monica’nın hırslandığı zaman değişen ses tonu ve hareketlerini, Rachel’ın her ortamda dikkati üstüne çeken yeteneği, bu dünyadan değilmiş gibi tepkiler veren Phoebe'yi şimdiden özledim sanırım.🙈



Sevgiler,
@mrsgoksin