Renkli Şeker Maşalarım

Leave a Comment

Evlilik zamanı ev eşyalarımı alırken hep sade şeyleri tercih etmiştim. Zaman geçer de zevklerim değişirse büyük eşyaların rengini değiştirmek hem çok zor hem de uğraştırıcı olur diye düşünürdüm hep. Fakat aksesuarları renkli alırsam hem evi daha canlı gösterir hem de ilerde sıkılırsam renklerini kolaylıkla değiştirebilirdim.💪 Renkli minderler, sehpalar, abajur ya da renkli çerçeveler daha bir şirin gözükürdü zaten hep gözüme.

Mutfak eşyalarımı alırken de çoğu yeni gelinin yaptığı hataya düşüp her şeyi takım şeklinde almadım. Misafir takımım vardı zaten, gündelik eşyalarımı da iki kişilik alıp moduma göre farklı farklı kullanmaya karar verdim. İyi ki de öyle yapmışım.☺ Mutfakta vakit geçirmeyi çok seviyorum. Yemek yaparken eğleniyorum, sofralarım rengarenk ve daha güzel. Severek hazırladığım  kahve sunumlarım da öyle..🎈

Geçen gün Esse mağazasında gezerken uzun zamandır aradığım renkli şeker maşalarından buldum. İzmir Forbes mağazasında satıştayken sonra alırım diye ertelediğim sonra bir çok kişide görünce herkeste var diye almaktan vazgeçtiğim ama her gördüğümde keşke alsaydım diye içimden geçirdiğim en sonunda almaya karar verince de bulamadığım o şirin maşalar..

Renkleri o kadar canlı ve güzel ki kendime engel olamayıp her renginden bir tane aldım. 🙈

Bazen çaya şeker atmak için bazen de kahvenin yanında ikram ettiğim bonibonları ya da lokumu almak için en çok da renklerinden hoşlanıp gözüme hoş görünen yerlerde kullanmak için aldım sanırım. 🙊

Hayatın böyle küçük tesadüflerle bize bir şeyler öğretmesi ne ilginç değil mi? ❣

Önümüzdeyken göremediğimiz ya da kıymet vermediğimiz şeylerin değerini olmadığı zamanlarda anlayabiliyoruz. Bu bazen bir eşya da olabilir bir kişi de..

Yaşadığımız her anın değerini bileceğimiz güzel günlere..















Sevgiler,
@mrsgoksin