Tasarım Peçeteler

Leave a Comment


Aramızda küçükken koleksiyon yapmayan kimse yoktur sanırım.☺

Benim en sevdiğim koleksiyonum peçetelerimdi.🙊

Misafirlik için gittiğimiz her eve kimsede olmayan peçeteler vardır diye heveslenerek giderdim hep.

Bir de biriktirdiğim peçeteleri içine düzgün bir şekilde yerleştirdiğim renkli, şirin bir kutum vardı.

Bulduğum her peçete, kazanılmış bir ödül gibiydi benim için.

Yatağımın altına sakladığım o gizli kutuyu çıkarır diğerlerinin yanına yerleştirirdim yeni peçetemi. Sonra da kutuyu hemen yerine kaldırırdım.

Üstünden yıllar geçti ama ben hâlâ o peçete merakımı bir köşeye atamıyorum.🙈

Peçete koleksiyonu yaptığım günler çok eskilerde kalsa da sanırım izleri hala etkisini sürdürmekte.😊

Geçen gün internette gezinirken dikkatimi çeken ve beni geçmişe sürükleyen bu peçeteleri eminim çoğunuz görmüştür.

Görmeyenler, görüp de incelemek isteyenler için işte bir kaç fotoğraf.







Sofralarınızı ve sunumlarınızı güzelleştirecek bu peçeteleri almak isteyenler, Treso Tasarım sayfasına mutlaka uğramalı.

Sevgiler,
@mrsgoksin