Bi'kutu Mutluluk Kazandım

Leave a Comment

Merhaba herkese,
Hayatımda ilk defa bir çekiliş kazanmanın mutluluğunu paylaşmak istiyorum bu gün sizlerle.

Geçenlerde instagram sayfamda @bikutumutluluk ekibinin hazırladığı yarışmaya denk geldim.

Her ay farklı bir konsept belirleyip o konsepte göre sürpriz bir kutu tasarlayan ve bunu bizlere ulaştıran bir ekip olan Bi'kutu mutluluk ekibiden size daha önce bahsetmiştim.

Yarışmanın son saatleriydi aslında. Bana çıkmayacağını bildiğim halde yine de şansımı denemek istedim.

Sonuçlar 2 gün içinde açıklanacaktı ama ben o kadar yoğunluğun içinde sonuçlara bakmayı unutuvermişim 🙈

Telefonu elime alır almaz instagramdan bir sürü bildirim aldığımı fark ettim. Ve o bildirimlere inanamayan gözlerle baka kaldım. 👀

İçimi çocuksu bi mutluluk sardı hemen. Bıraksanız zıplamak, bağırmak, herkese sarılmak isterdim kesin. 🙈 Ama tabi öyle bir şey yapmadım 😂

Şimdi bu günlerde kapımı çalan hediyemi almanın mutluluğunu yaşıyorum doyasıya. 🎁

Belki merak edersiniz diye kutudaki bir kaç hediyenin fotoğrafını da ekliyorum buraya. 😊

1) Bi'kutu mutluluk ''Günaydın Kutusu''


2) ''Günaydın'' Kupa Bardak ve Yapılacaklar Listesi


3) 4 tane @burcubaraner çizimli şirin mi şirin kupa altlığı.


4)Su.co Matara (İçine 70 C'ye kadar sıcak su konulabilir)


5)''Hayat Seni Seviyor'' motto kart


6)Poster


İmkansız diye bir şey yokmuş, ya da şanssızlık. Bazen şansın dönermiş aslında sen bile inanamazmışsın. 🙊

Bu arada hızımı alamayıp bütün yarışmalara katılmamak için kendimi zor tutuyorum 😂

Neyse ben elime nadir de olsa geçen şansımı alıp oturuyorum artık bi kenara. Meydan yine size kaldı duyduk duymadık demeyin ha! 🙊😀

Sevgiler,
@mrsgoksin