Denebunu.com | Mart Kutusu

Leave a Comment

Merhaba herkese ­čÖő­čĆ╗

Bu g├╝n size denebunu.com sayfas─▒ndan bahsetmek istiyorum. 

denebunu.com sitede olu┼čturdu─čunuz profile uygun her ay bir kutu haz─▒rlay─▒p denemeniz i├žin size g├Ânderen bir site. Bu uygulamas─▒yla her ay siteye ├╝ye olan ki┼čilere yeni ├ž─▒kan ├╝r├╝nleri denemek ve deneyimlerini payla┼čmalar─▒ i├žin bir f─▒rsat veriyor. ­čôŽ 

denebunu.com Mart kutusu benim ilk kutumdu. Peki i├žinde neler mi vard─▒? 

1)Bahar─▒n geli┼čiyle yaza haz─▒rl─▒k yapanlara Nestle Lifita ve Nestle Nesfit diyet ├╝r├╝nleri, 

2)Vernel max'─▒n k─▒yafetlerinizi yumu┼čac─▒k yap─▒p mis gibi kokutan yumu┼čat─▒c─▒s─▒,

3)Bioderma'n─▒n cildimizde g├╝n boyu biriken ya─č, kir ve makyaj kal─▒nt─▒lar─▒n─▒ temizlemesi i├žin y├╝z temizleme losyonu.


Nestle'nin ├╝r├╝nlerini ger├žekten ├žok severim. Diyet ├╝r├╝nlerini ├Ânceden hi├ž denememi┼čtim ama hep merak ederdim ­čśŐ Sabahlar─▒ i┼če ├žok erken gitti─čim i├žin kahvalt─▒ yapma f─▒rsat─▒ bulamayanlardan─▒m­čśö Okulda ders aralar─▒nda ya da bo┼č derslerimde rahatl─▒kla at─▒┼čt─▒rabilece─čim hem pratik hem de diyet ├╝r├╝n├╝ olmas─▒na ra─čmen tad─▒ harika olan Nestle Lifita ger├žekten ├žok ho┼čuma gitti. Bir de en faydal─▒ taraf─▒ benim gibi s├╝t sevmeyen birini s├╝t i├žmeye te┼čvik etmesi oldu diyebilirim. ­čÖł


Nestle'nin Nesfit bar ve granola ├že┼čitlerini kahvemizle denemi┼čtik. Tatl─▒larla aram pek yok benim o y├╝zden ├žilekli olan─▒ a┼č─▒r─▒ tatl─▒ geldi bana. Ama bitterli olana bay─▒ld─▒m diyebilirim ­čĹŹ­čĆ╗ Hem diyet ├╝r├╝n├╝ olup hem damak tad─▒ma bu kadar uygun bir lezzette olabilece─či akl─▒ma hi├ž gelmemi┼čti. ­čÖł


Vernel Max'─▒n k─▒yafetler i├žin ├╝retti─či i├žinde besleyici bak─▒m ya─č─▒ bulunan yumu┼čat─▒c─▒s─▒n─▒n kokusu bir harika. ­čŹâ El ve y├╝z havlular─▒m─▒n yumu┼čac─▒k olmas─▒ ve mis gibi kokmas─▒na her zaman ├Ânem vermi┼čimdir. Vernel Max Soft &Oil ger├žekten vadetti─či yumu┼čak ve mis kokulu ├žama┼č─▒rlara kavu┼čturuyor sizi. ­čĹÜ


Bioderma'n─▒n i├žinde H2O bulunan y├╝z temizleme jelini de ├žok be─čendim. P├╝r├╝zs├╝z ve ferah hissettiren ve uygulama s─▒ras─▒nda kesinlikle g├Âz yakmayan bu ├╝r├╝n├╝ san─▒r─▒m kullanmaya devam edece─čim ­čÖŐ

Siz de bu f─▒rsattan yararlan─▒p denebunu.com ailesine kat─▒lmak istiyorsan─▒z siteye ├╝ye olup profilinizde bulunan anketleri doldurarak her ay ├Âzel olarak belirlenen uygun kutunun size ula┼čmas─▒n─▒ sa─člayabilirsiniz. ­čĺü­čĆ╗

Sevgiler,
@mrsgoksin