Moda | Bahar Kombinleri

Leave a Comment

Baharın en güzel zamanlarındayız şu sıralar. Doğadaki muhteşem enerji sizin de içinizi kıpır kıpır etmeye başlamıştır eminim.

Kışlıklar yavaş yavaş dolaba kaldırılıp rengarenk, cıvıl cıvıl kıyafetler gün yüzüne çıkmaya başlarken montumuzu elimize mi alsak, üstümüzde mi taşısak bilemediğimiz günler için buyrun size bir kaç tavsiye 😊

Bu yıl bahar kreasyonları 80'ler ve 90'ların bir esintisi gibi başladı. Eskiden annelerimizin giydiği uzun pliseli etekler, çocukluk dönemimizden kalma ispanyol paça ve püsküllü pantolonlar, fırfırlı şifon bluzlar, kloş kollu elbiseler, pötikareli gömlekler, yüksek belli pantolonlar ve daha neler neler.. 💁🏻

Pliseli etekleri çok şık ve kullanışlı buluyorum ben. Üstüne giydiğiniz bluzla hem klasik hem spor şekilde kullanmanız mümkün. İş yerinizde ya da güzel bir kombinle arkadaşınızın düğününde bile kullanabileceğiniz bu harika parça mutlaka gardrobunuzda bulunsun derim. 😉


Fırfırlı şifon bluzları, kloş kollu ve pötikareli gömlekleri hem kot pantolonla hem kalem eteklerle kombinlemek mümkün. Birbirinden güzel modelleri ve cıvıl cıvıl renkleriyle tarzınızı rahatlıkla yansıtabileceğiniz bu bluzların fiyatları da gayet uygun. 👚


Yüksek bel pantolonları çok severdim ben. Düşük bel modası başlayınca çok üzülmüştüm hatta. Şimdilerde yeniden yüksek bel pantolonların keyfini çıkaranlardanım. 🙈 Tshirt ya da bluzlarla hatta bazen gömleklerle kombinlediğim kotlarım, benim dolabımın vazgeçilmezleri arasında 👖😉


Gelelim özel günlerin kurtarıcısı olan ve bize baharın mis gibi havasını hissettiren rengarenk elbiselere ve tulumlara. 👗Girdiğim her mağazada ilk baktığım parçalardan olup çoğu alma isteği uyandırır. Aman dikkat! 🙈😂


Baharın vazgeçilmez parçaları olan kot ceket, kot etek ve kot gömlekleri de unutmamak lazım tabi. 😊 Her türden kıyafetle rahatlıkla kombinleyeceğiniz bu parçalar mutlaka her bayanın dolabında vardır. 🙈



Sevgiler,
@mrsgoksin