Blogumun 3. Yıl Çekilişi

Leave a Comment

Blogumun 3. yılından kocaman bir merhaba hepinize.🙋🏻

Bu aralar minik, tatlı telaşlarımız yüzünden blogumu ve sizleri ihmal ettiğimin farkındayım.🙈 Ama en kısa zamanda yeni yazılarımla yeniden aranızda olacağım inşallah.😊

Bu yılın benim, aslında bizim için anlamı çok özel. Hem blog serüvenimin hem de evliliğimin 3. yılını bitirmenin mutluluğuna bir de yakında 3 kişi olacağımızı öğrenmenin tarifsiz mutluluğu da eklendi.🙈🤰🏻

O zaman lafı fazla uzatmadan bana en güzel 3 yılımı yaşatan eşime, 3 yıllık blogger serüvenimin bana kazandırdığı güzel kalpli blogger arkadaşlarıma, desteğini hiç bir zaman esirgemeyen aileme ve sevgisini hiç eksik etmeyen dostlarıma teşekkürü borç bilirim.🙏🏻

Bu güzel 3 yılı daha da güzelleştirmek adına da takipçilerimden birine küçük bir çekilişle D&R'dan 50 tl'lik hediye çeki armağan etmek istiyorum.



Katılım şartları;

1- Blogumu izleyiciler kısmından takip ediyor olmak.

2- İnstagram ve Facebook sayfamı takip etmek. (Her sosyal hesap +2 hak)

3- Daha çok katılım olsun diye çekilişi Google plus'da duyurmak. (+1 hak)

4-Yorum kısmına takip ettiğiniz yerleri ve takipçi adınızı yazmak.

Çekilişim 5 Eylül 2017'de saat 21.00'de sona erecek ve kazanan en kısa zamanda açıklanacaktır.

Herkese bol şans dilerim.🙂

Not:Sadece Türkiye'ye gönderim yapabiliyorum.

Sevgiler,
@mrsgoksin