Hamilelik Günlüğüm

Leave a Comment
Merhaba herkese,🙋🏻

Bu gün size hamilelik serüvenim boyunca bana eşlik edecek, eğlenceli içerikleri ve rengarenk sayfalarıyla her haftamı süsleyecek harika bir günlükten bahsetmek istiyorum. 😊

Hamilelik hakkında size küçük ipuçları sunan ve çeşitli anketleri, listeleri olan bu günlük, hamile olduğunuzu öğrendiğiniz günden itibaren doğuma kadar olan süreçte elinizden hiç düşmeyecek. 📕


İçinde hamilelik belirtilerinizi, aşermelerinizi, ilk doktor kontrolünüzü, haftalık ultrason görüntülerinizi ekleyebileceğiniz, bebeğiniz için düşündüğünüz isimleri yazabileceğiniz sayfaların yanısıra her hafta neler yaşadığınızı, yaptıklarınızı yazabileceğiniz sayfalar da mevcut.



Kısa ve eğlenceli uygulamalar kısmını da unutmamak lazım tabi. En çok sevdiğim sayfalardan biri bebeğin cinsiyetini tahmin etme ile ilgili olandı. Tabi bunun için bir sürü yöntem var şu an meraklı anne adayları bilir: Çin takvimi, Rus takvimi, yüzük çevirme.. Ama ben bu yöntemi kitaptan öğrendim. Yaşınızı ve hamile kaldığınız ayı topluyorsunuz. Sonuç çift ise ERKEK, tek ise KIZ çıkıyor. Benimki tutmuştu. Sizinki tutacak mı bakalım.


Her an elimde gezdirdiğim, ara ara yazdıklarımı okuyup gülümsediğim bu renkli günlüğü iyi ki almışım diyorum hep. Yazıyorum çünkü okumasını istediğim çok şey var. Bence her anne hamilelik sürecini ve bebeğini beklerken hissetiklerini yazmalı. Ne dersiniz?


Almak isteyenler için günlüğün maalesef Türkiye'de satışı yok. amazon.com'dan almıştım ben. Dilerseniz linke tıklayarak kitabı inceleyebilirsiniz.



Sevgiler
@mrsgoksin